نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد
سرخط خبرها

گوگل هم مثل اپل سیاست «حذف اطلاعات حساب کاربری» را برای برنامه‌های اندرویدی معرفی کرد

  • کد خبر: ۱۵۷۵۰۷
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
گوگل هم مثل اپل سیاست «حذف اطلاعات حساب کاربری» را برای برنامه‌های اندرویدی معرفی کرد
گوگل روز گذشته سیاست جدید «حذف اطلاعات حساب کاربری» را برای برنامه‌های اندرویدی «گوگل پلی» معرفی کرد؛ به این ترتیب کاربر در برنامه‌هایی که در آن‌ها حساب کاربری ایجاد می‌کند باید راه آسانی هم برای حذف حساب داشته باشد.

شهرآرانیوز - گوگل اعلام کرده که اجرای این سیاست را از اوایل سال آینده آغاز خواهد کرد. اپل هم سیاست مشابهی را در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ برای برنامه‌های موجود در اپ استور اجرا کرد.

گوگل از برنامه‌نویسان می‌خواهد تا ۷ دسامبر به سؤالات مربوط به حذف داده‌های برنامه‌شان در فرم ایمنی داده‌ها پاسخ دهند. پاسخ‌های توسعه‌دهنده در فرم بخش ایمنی داده‌های Google Play منعکس می‌شود؛ جایی که کاربر اطلاعات داده‌های برنامه را می‌بیند. 

با این سیاست جدید، گوگل بخش ایمنی داده‌ها را در فروشگاه Play تغییر می‌دهد. پس از اوایل سال آینده کاربران در گوگل پلی علامت «حذف داده‌های حساب» را در برنامه‌هایی که فرم‌های خود را تکمیل کرده‌اند مشاهده می‌کنند؛ یعنی با نصب برنامه، امکان حذف حساب کاربری درون برنامه هم خواهند داشت.

گوگل مثل اپل سیاست «حذف اطلاعات حساب کاربری» را برای برنامه‌های اندرویدی معرفی کرد

طبق سیاست جدید برنامه‌ها باید «گزینه‌ای برای حذف حساب و داده‌ها از داخل برنامه و آنلاین» ارائه کنند و این ویژگی باید به راحتی قابل کشف باشد. به علاوه، گوگل از توسعه‌دهندگان می خواهد که در صورت حذف حساب، داده های کاربر را از سرورهای خود حذف کنند. اگر یک توسعه‌دهنده به دلایل خاصی نیاز به حفظ داده‌های کاربر داشته باشد، باید آن را در برنامه مشخص کند.

خط مشی جدید می‌گوید هنگامی که درخواست حذف یک حساب را انجام می‌دهید، باید داده‌های مرتبط با آن حساب را نیز حذف کنید. این ویژگی همچنین به توسعه‌دهندگان راهی برای ارائه انتخاب بیشتر می‌دهد: کاربرانی که ممکن است نخواهند حساب خود را به طور کامل حذف کنند، می‌توانند انتخاب کنند که داده‌های دیگر را فقط در صورت امکان حذف کنند (مانند سابقه فعالیت، تصاویر یا ویدیوها). گوگل در اعلامیه خود گفته است: توسعه‌دهندگانی که به دلایل قانونی مانند امنیت، جلوگیری از کلاهبرداری یا رعایت مقررات باید داده‌های خاصی را حفظ کنند، باید شیوه‌های نگهداری داده‌ها را هم اعلام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->